Les patates sempre tan socorregudes, estan bones de qualsevol manera. Aquesta versió és molt fàcil, està molt rica i vam sortir una mica de les tradicionals patates fregides o bullides.
Ingredients per a 4 persones
4 Patates (rostides abans al forn, sense pelar i embolicades en paper de plata fins que estiguin tendres)
4 cullerades de mantega
1 tasseta de nata líquida
1 llauna de blat de moro
1 tassa de formatge ratllat per fondre
Sal i pebre
Preparació
Traiem les patates del forn i mentre encara estan calentes les tallam per la meitat, longitudinalment. Amb una cullera les buidam, però no massa, buidant sobretot el centre però deixant un dit de patata enganxada a la pell perquè ens quedi com una barqueta i no se'ns trenqui.
Afegim la nata i mesclam bé, després el blat de moro i finalment 1/2 tassa del formatge, l'altra mitja la reservam.
Salpebrar al gust.
Fem una pasta amb tot ben mesclat ,i després el resultat el fem servir per omplir les patates que havíem buidat prèviament.
Després tiram per sobre la resta del formatge ratllat i les posem al forn a 180 °C uns 15 minuts o fins que el formatge es fongui i es dauri.
Treure i servir.
Irresistibles!
Els hi podeu afegir altres ingredients que us vinguin de gust, les patates així admeten qualsevol cosa. També els podeu posar formatges més forts tipus formatge blau.
Bon profit!
________________________________________________________________________________
Las patatas siempre tan socorridas, están buenas de cualquier manera. Esta versión es muy fácil , está muy rica y salimos un poco de las tradicionales patatas fritas o hervidas.
Ingredientes para 4 personas
4 Patatas ( asadas antes al horno, sin pelar y envueltas en papel de plata hasta que estén tiernas)
4 cucharadas de mantequilla
1 tacita de nata líquida
1 latita de maíz
1 taza de queso rallado para fundir
Sal y pimienta
Preparación
Sacamos las patatas del horno y mientras aún están calientes las cortamos por la mitad, longitudinalmente. Con una cuchara las vaciamos, pero no demasiado, sacamos sobretodo el centro pero dejando un dedo de patata pegada a la piel para que nos quede como una barquita y no se nos rompa.
En un bol echamos el relleno que hemos sacado de las patatas. Añadimos la mantequilla y como aún están calientes se derretirá y se mezclara bien, sino la derretimos antes con un golpe de microondas. Chafamos la patata con la mantequilla hasta formar un puré. Añadimos la nata y mezclamos bien, luego el maíz y por último 1/2 taza del queso, la otra media la reservamos. Salpimentar al gusto. Hacemos una pasta con todo bien mezclado y luego el resultado lo usamos para rellenar las patatas que habíamos vaciado previamente. Después les echamos por encima el resto del queso rallado y las horneamos a 180ºC unos 15 minutos o hasta que el queso se funda y se dore.
Sacar y servir.
¡Irresistibles!
Les podéis añadir otros ingredientes que os apetezcan, las patatas así admiten cualquier cosa. También les podéis poner quesos más fuertes tipo queso azul.
Bon profit!
No hay comentarios:
Publicar un comentario