martes, 26 de octubre de 2010

Al taller de contes,hem rebut carta de na Cuchuflette!!

Na Cuchuflette , la princesa del País dels Contes , que l'any passat ens venia a visitar de tant en tant, ens ha escrit una carta en resposta a la que na Carme i na Marta l'hi varen enviar. Aquí vos la pas:


"Estimats nins i nines del taller de contes:
Estic molt contenta amb la carta que m’han escrit na Carme i na Marta. Jo també tinc moltíssimes ganes d’anar a veurer-vos. Però al País dels Contes estem embulladíssims preparant Halloween . No sabeu quina se forma aquí per aquesta festa. Ja vos podeu imaginar que és la festa favorita de les Bruixes ,així que van com boixes, per que fan un concurs d’ encanteris i pocions màgiques, i totes volen guanyar. Però clar , han d’anar provant el que fan i les proves a vegades no surten bé. L’altre dia , la bruixa Matilde va convertir els seus propis peus en peus de dinosaure i rompia tot el que trepitjava amb les seves camotes. Un desastre! I com aquesta,moltes altres que ja vos contaré. I jo, clar, com que soc la Princesa tinc que ajudar als meus pares , el Rei i la Reina, a posar un poquet d’ordre. Molta feina! Però he de reconèixer que és tan divertit!! Tot d’una que pugui , fugiré un moment per anar al vostre país i donar-vos una abraçada molt forta.
Un petonet reial
Cuchuflette

No hay comentarios:

Publicar un comentario